Playdate med Enzo!


Idag var det dags att Leka med Enzo igen! Gud så roligt dom har ihop! Det är verkligen jätte kul att se! Trots att dom tillslut var helt slutkörda så tog sina sista krafter till o busa lite till.



Efter ett tag var båda helt färdiga och slocknade i gräset tills det var dags att gå hem och käka lunch. Jannice och jag kom överens om att det här skulle vi göra regelbundet så vi har redan bokat in nästa playdate. Jag skulle gissa på att både Tyson och Enzo ser fram emot torsdagen =)

Jannice berättade att Enzo också va lite kinkig med maten, och hon hade nyligen träffat på några från Royal Canin som berätta att hon aldrig hade gett sina hundar mat ur en skål utan dom hade fått leka och jobba för maten. Så när vi kom hem och hade käkat lite så tog jag maten som Tyson hade lämnat o stoppade ner det i en pet-flaska så han kunde leka lite med det. Och tro det eller ej, men då dög maten :P haha



Sen vill jag skänka ett stort tack till Nina och Hagen House Kennel i Åkersberga! Jag har verkligen fått världens underbaraste och mysigaste lilla Rottiskille! Jag är otroligt tacksam för det! Och det är tack vare er jag har mitt lilla hjärta hos mig! TACK!

1 kommentar:

Anonym sa...

Melina & Tyson, mina underbaringar! Det känns in i själen bra o rätt att Ni två fick varandra. A match made in heaven! Så sant som det är skrivet.
Vi ses nästa torsdag. Glöm inte Bolibompa på torsdag mellan 18-19, då sänds "uppdraget" med Johan, programledaren, som gick ut på att filma en vecka gamla rottisbäbisar.
K R A M