Så va det slut på det roliga

Idag åkte Adde hem, han har ju varit här dom här två veckorna över jul och nyår, men nu är det dags och jobba igen. Lite tomt här hemma utan honom, verkar grabbarna också tycka. Lite andra rutiner med, Adde har ju gått ut och gått med dom varje morgon nu eftersom jag är så morgontrött av mig :P gulligt av han va :)
Satte mig iaf och pillade på en hemsida efter att han hade åkt... Va tänkt att jag skulle göra på ett helt annorlunda sätt från början men jag blev ju aldrig klar och nu orkar jag inte böka mera så det blev så här istället... Gå gärna in och kika, blev rätt nöjd med den aif =)
Blev och ta en massa kort idag eftersom jag ville ha några fina till nya hemsidan...
Dock inte så lätt utan hjälp :P
Men några ok bilder fick jag till iaf =)
Nu är det bara bloggen kvar som ka uppdateras ;) Den har jag ju varit jätte dålig på och uppdatera.
Ska verkligen försöka bättra mig... Har ju ändå inget och göra om dagarna nu :P
Lelle börjar fatiskt se ut som en riktig fin hund nu =)
Vi får se hur det artar sig framöver ;)
Mammas bäbis e alltid fin ju =)

Inga kommentarer: