2010-02-23 - Idag åker hon

idag åker min lilla tjej hem till Kristianstad. Kommer sakna henne, blir borta länge!

Så vad har annars hänt... har ju inte skrivit ordetligt här sen i Juli :S Flyttat har vi iaf, ut i urskogen, vovvarna gillar det starkt ;) Lelle va lite orolig i början och hade riktigt svårt för att gå ner för trappan men det har löst sig nu :P

29:e mars åker vi till Thailand i två veckor ;) Ska bli riktigt mysigt kan jag ju säga! Har lite andra projekt på gång också, men mer om det när det händer :)

Simma har jag satt igång med igen, fick lite panik över att komma i bikinin där :P Och så har jag börjat kika lite på utställningar för den här säsongen... hallstavik lutar åt att bli den första för Lelle i år, eller Åkersberga... Får se ;)

Måste ju säga att det va ju roligt att det blev en riktig vinter i år, vi har haft det jätte kul i snön, lilla Åran fryser massa bara... Men nu får det va nog tycker jag :S Vi kommer ju inte va av med snön förns i början på maj ju :S Nej, nu vill jag ha vår och sommar! Nog med det här!

Ska försöka va lite bättre med det här med bloggen nu iaf, får se hur det går :P Måste ta och uppdatera hemsidan nu också...

Inga kommentarer: