Lördag!

Skönt och va ledig och bara njuta lite =) Behövligt! Va upp och vägde Lillen me. 7.9 kg... Fortfarande liten men det ökar bra!
När vi va där uppe fick Tyson sitta fast utanför medans. Då får nån smart lien fjortis för sig att gå fram till Tyson... mmm... gick ju jätte bra! Hon fick sig en ordentlig utskällning av Tyson, så jag såg henne springa därifrån. Vissa kanske tycker att det va fel gjort av min hund, men det tycker fan inte jag! Vem fan går fram till en hund dom inte känner när den sitter själv och fastbunden? Det gjorde inte ens jag när jag va liten! Och dom i Djuraffären höll me mig.
Sen kommer en cyklist och cyklar i världens fart mot honom, för att sen parkera bredvid honom, vid det laget är han ju redan på "G" så han regarerar ju med att skälla ut honom ordentligt. Jag kommer ut precis då och han tystnar så fort jag säger åt honom, och killen skrattar :S hmm... en tjej hade sett allt så hon berättade att det inte va Tysons fel och att hennes hund hade reagerat precis lika dant... Folk! Blir så less!
Annars va det bara lugnt idag... Som ni ser på mina nerviga, högaktiva vovvar ;)
Vi skulle ha varit och gjort Tysons MH idag men det blev inte så... Vi håller på att leta efter ett nytt tillfälle att göra det innan året är slut =) Måste ta tag i rötgen me...

Inga kommentarer: