09-05-14

Försökte mig på att knäppa kort på himlen på min "lunch" i natt... går alltid ut och sätter mig då, få lite riktig luft istället för den torra, dammiga och syreslösa luften inne på Arlanda... Men det va inte det lättaste... Alla lampor som lyser överallt gör att kameran inte riktigt fattar vad jag vill, behövs en bättre kamera för det...
Det jag ville knäppa på va iaf nåt som jag tycker är riktigt härligt och se... När natten möter dagen :) Ena halvan av himlen består fortfarande av en mörk natthimmel med klart lysande måne och på andra halvan av himlen ser man solen sakta komma och lysa upp... Skit fint är det iaf =)
Tyckte det va lite roligt =) UNKNOWN =) Av vad jag har hört så är det hemligstämpladlade militära uppdrag som det står så på... Tycker det va lite roligt iaf =)
Vi har börjat med lite Powerwalks... Bygga lite muskler och träna lite kondition, inte bara hundarna som behöver det utan även matte ;)
Trötta blir dom av det iaf :P

Inga kommentarer: