09-05-17

I morse gick Adde upp jätte tidigt och tog små terrierna på en promenad för att sen bege sig med Tyson för att hämta mig på jobbet när jag slutade 06:15 =)
Här satt vi och käka lite frukost och tittade på planen som löft =)






Tyson hade riktigt roligt han ;)




Vi böt ställe en stund för att se planen lite bättre och då kunde tom Tyson spana på dom =)
Väl hemma va det dags för lite fotografering och långprmenad med alla hundarna.

Aura från sidan.
Aura framifrån.
Aura framifrån igen.
Aura snett framifrån.
Lelle från sidan.
Lelle framifrån.
Lelle snett framifrån. (Han behöver träna på det här och matte måste låta bli att glömma ta med sig godis då ;))
Tyson från sidan.
Tyson framifrån. (Ser ni varför vi får problem med tassarna på utställningar? hehe)
Tyson snett framifrån.
Alla samlade. Visst är det ett tjusigt gäng jag har? :D
Matte fick va med en gång också :P
Sen gick vi ut till en äng/åker som va fylld med massa maskrosor, riktigt mysigt såg det ut. Där fick dom härja fritt en stund så nu följer några bilder som jag tycker är riktigt härliga =)









Visst ser hon trevlig ut? ;) Den vill du möta en mörk natt va? ;)
















Efter det tog vi en promenad upp till Gränby Centrum för att köpa oss en varsin sallad som vi satte oss och åt i Gränby högar :) Riktigt mysigt va det, vi va säkert ute i två timmar. Det här va en dag som nästan kan gå under kategorin perfekt =) Riktigt nöjd med helgen... Även fast jag jobbade :P

Inga kommentarer: