09-02-25

Så! Då har man äntligen uppdaterat bloggen då :P Va ju på tiden ;)

Jag kan väl inte påstå att det har hänt så mycket sen sist, bortsett från den ni kunde läsa under den 17:e Februari så klart ;)

Just ja, jag måste bara berätta; för ett par veckor sen såg vi Marley & Me. Hur bra som helst va den =) Fick mig att tycka att min lilla värsting kanske inte är så farlig ändå :P haha
Men, jag är ju lite blödig när det kommer till hundfilmer... Turner and Hotch har jag sett hur många ggr som helst, slutar ändå alltid med att jag sitter och tjuter. Annars gråter jag aldrig till filmer, men när det är hundar blir jag lite löjlig. Så då sitter vi där och tittar, filmen börjar närma sig sitt slut och man börjar märka vad som kommer hända. Då bärjar fontänen! Min pojkvän säger lite försiktigt; Älskling ska du verkligen se slutet på den här filmen? Och jag svarar med tårarna sprutandes och snoret rinandes *snyft* *hulk* Ja det ska jag! *Snyft* *hulk* så där satt jag helt förstörd med min pojvän sneglandes försiktigt på mig :P
Absolut en film jag tycker att alla ska se! trots att spriklersystenet slog på för fulla muggar :P
Det värsta är med sånna filmer är att jag alltid börjar tänka på den dagen Oscar lämnade oss... Det va nog den värsta dagen i mitt liv... Och börjar man tänka på den så kommer man ju snabbt in på grabbarna... Den dagen dom lämnar mig :( Nej usch! Fruktansvärt och tänka på! Jävla hundar som inte har längre livslängd! Vi får njuta av den lilla tiden vi får :) Och det gör jag verkligen, det gjorde jag med Oscar också. Hur ont det än gör när dom försvinner, så är det värt det. Man får så otroligt mkt! Underbara speciella djur =)

Inga kommentarer: