09-02-26

Så nu sitter jag här med en skål choklad yoghurt, ja det är jätte gott ;) Har suttit här ett tag nu och blädrat mig fram och läst. Det har väl varit en dag som alla andra skulle jag vilja säga, hade min matte C lektion och min körlektion lunkade runt lite på stan med Danielle också hundarna så klart :)
Jag är lite av en informations "junky" ibland. Något kan väcka ett litet intresse till liv och så är jag fast. Jag kan spendera flera timmar på och bara söka information och suga i mig det i flera dagar. Tycker att det är väldigt roligt att lära sig något nya saker hela tiden, men då helst när det är självvalt. Och idag slog det till igen :P
Jag och kollade lite på bokrean uppe på LundeQ och råkade på två bäcker om Camorra, den napolitanska maffian, lät riktigt intressanta båda två så jag satte mig vid datan och sökte och läste lite, det tog inte lång tid innan jag va såld och satte och malde på som bara den :P, fixade filmen också som jag tänkte ta och kolla på imorn och en dokumentär, sen gick det vidare till cosa nostra och sen Gotti... Helt plötsligt hade det gått ett par timmar och det va dags för hundarna och få sitt, sen blev det in och fortsätta, men nu får det nog räcka för idag :P Men jag måste säga att det otroligt farshinerande och sitta och läsa om. Det är mycket så jag kommer väl ännu längre imorn om jag känner mig själv rätt :P Men lite nytt har man lärt sig idag iaf, alltid kul =)
Nej nu är det dags för odjuren igen ;)

Inga kommentarer: