09-03-01

Idag va Adde och jag ut till pappa och Julia i kuggbro och åt lite lunch och fika, fick ett jätte fint Bonsai-träd i förlovningspresent av dom =) Så ska vi försöka få det att överleva också, jag och blommor vettu ;) Jag skulle säkert klara av att ta kål på en plastblomma :P
Jag är så glad att pappa har Julia och att jag har henne... Min sk mor har väl aldrig riktigt varit det för mig och min pappa förtjänar så mycket bättre än det! :D Julia är vekligen en starkt lysande stjärna på en kolsvart natthimmel! =) Alla borde ha en sån som henne i sitt liv! :)
Efter det åkte vi hem, skyffla in hundarna i bilen och åkte till Rörken :P Vi gick en sväng runt Crossbanan där... Jobbigt som fan va det! *pust* Men kul hade vi, speciellt grabbarna =)
Så klart glömde jag ju kameran, kom på det när vi satt i bilen på väg dit :S Sååå det va bara att nöja sig med kameran på mobilen, blir ju inte speciellt bra bilder men nåt iaf.
Dög inte och bara springa upp och ner ett par gånger i varje backe, det skulle köras "offroad" också :P
Det va inga snälla backar inte... Här va det inte bara hundarna som fick jobba... Och jag som har så bra kondis, rökare och inte tränat på jag vet inte hur länge ;)
Och när vi väl va där borta så löft Lelle på benet för första gången! Lite sen, jag vet ;) Över nio månader vart han innan det hände :P Hade nästan gett upp hoppet :P Typ tre månader senare än Tyson men huvudsaken det kom. Och om jag vart glad! :D Han fick inte lite beröm eller ;)
Kan ni hitta Lelle här?
Fina backar va?
Både jag, Adde och grabbarna va ju helt färdiga efter det! Shit va jobbigt det va! Men riktigt roligt =) Det måste absolut göras om, om inte dom klagar på oss för att vi går där såklart ;)

Inga kommentarer: