09-03-03

Stackars lilla Lelle har fått på sig Nosgrimman ;) Men fint går han nu iaf =) Får se om nåt fastnar kanske :P
Jag måste faktiskt säga att jag har blivit mycket bätter på och ta kort nu och uppdatera bloggen *ta i trä* får se om jag orkar hålla det uppe bara :P
Så vad har denna dag erbjudit oss då... Jag va i skolan ett tag och körde lite också... Lite senare kom Adde. Vi va ju tvungna och lämna in ringarna för förminskning så det gjorde vi idag, duktiga vi ;) hehe
Tog kvällspromenaden på ett nytt ställe idag, riktigt mysigt område hamnade vi på, otroligt mysiga radhus måste jag säga =) Det vore nåt det ;)
Visst börjar han bli fin mig grabb? Riktigt fint huvud måste jag säga. Wood's huvudet =)


Skulle bra gärna vilja veta vad han tänker på där :P *J-a matte kan aldrig ge f-n i och knäppa kort hela tiden* typ ;P

Kan inte låta bli när man har så fina moriv och knäppa på ju =)


Ja kroppen behöver ju utvecklas mer :P Fortfarande lite i fulåldern, men det börjar bli bättre tycker jag... lr framdelen iaf :P haha Harbenen i bak är ju tjusiga ;) Men det kommer ;)

Inga kommentarer: