09-03-11

Så här låg grabbarna och sov i morse...
Ser det ut som en skön ställning Lelle har somnat i? :S
Har börjat lite med en ny hemsida nu, tar lite tid för mig för jag vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut... lr snarare jag vet väl på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut men blir inte nöjd med bilderna och har svårt för att bestämma mig för vilka färger jag ska använda mig av... Jag vill iaf ha en som jag har byggt själv nu =) Nu får slöheten va nog ;) Men om jag ska va helt ärlig så tar det lika långt tid och bygga den själv som och sitta och göra dom i tex freewebs lr liknande så jag vette fan varför man inte gjort det själv från början, kan man ju få den precis som man vill me ju... jaja den som väntar på nå gott ;)
Just nu så har grabbarna huggit in på varsit fruset vildsvinsben... Gott va? Luktar kött i hela lägenheten :P Och jag som va vegetarian ;) haha

Ni har väl sätt Anna, Dick och Zerengos nytillskot? Aztor! Hur söt som helst ju! Så underbart och ha en liten bäbisrotta hemma igen! Jag sååå avundsjuk, och vilken stamtavla! Den grabben kommer gå långt :) Och med Anna och Dick som matte och husse och Zerengo som storebror kommer han bli hur fin som helst i sättet med. Grattis till finingen! Och lycka till med underbarnet! =)

Inga kommentarer: