09-03-17

Nu va det ett par dagar sen jag skrev något... Kan väl försöka sammanfatta lite. I fredags kom Anna förbi och visade upp sina Snyggingar :) Zerengo har verkligen blivit en riktig snygging, men gud så olika brorsorna är. Dom skiljer sig i benstomme, päls, höjd, färger, huvud. Inte mkt som är likt på dom men ändå kan urskilja lite "syskonskap" =) Och lilla Aztor fick man ju också träffa, så underbart söt och fin! För stora öron och tassar, hud som är en massa storlekar för stor, rynkor på nosen kan det bli gulligare? Ska bli jätte kul och följa den här killen i framtiden :) Han kommer gå långt! =)
Sen har ju nya hemsidan kommit upp nu, är faktiskt rätt nöjd :) Är fortfarande lite kvar att fila på men den är snart klar. Kom ju på att jag gärna vill lägga upp lite statestik om syskon och sånt så det tog lite tid, har iaf vlivit klar med Tyson's alla syskon och allt jag har hittat om dom finns nu på där. Lelles blir lite jobbigare, hans pappa har ju används en massa i avel och hans avkommer finns ju i stort sett över hela världen så det blir inte det lättaste. Sen har jag fortfarande problem med att hitta nåt galleri eller album som jag gillar... Vet ni nåt så tipsa gärna. Saknar ni något på hemsidan lr har några synpunkter får ni gärna säga till =)
Passade på att knäppa massa kort idag när det va lite fint väder, missade ju och göra det i söndags :S Vi har en jätte stor minisjö här utanför som Tyson gillar att gå och plaska i, Lelle är fortfarande lite feg när det gäller vatten, men det släpper nog. Undra om det har nåt och göra med hoppet rakt ner i dammen här utanför i höstas :P Han va nog inte riktigt berädd på allt vatten :P haha
Nu kommer en del bilder iaf, varsegoda och njut av våran solpromenad =)

















1 kommentar:

Grindsjön's Aztor sa...

Oj, vilka härliga bilder!!! Jag började gör om hemsidan igår och kommer vara lite härmapa och ha en svart bakgrund, tror jag. Det är stiligt...och stil vill vi ha *ASG*
Det kan ju brorsorna få lika i alla fall *skratt*, svart hemsida. Aztor och Relic får också hänga med på ett hörn....

Nu ska vi ta kaffetermosen med oss och dra ut i skogen. Vi hörs.....KRAM